Skip to content
9 June 2010 / nodee

mukadimah?


hai kawan kawan. memandangkan adalah tidak adil kan untuk stalker stalker mcm salmiah untuk baca blog orang lain tapi dia sendiri tak ada blog, ape kate kite buat blog ni untuk jadi blog awam. aku tau paiz tu banyak benda nak cerita tapi malas nak buat blog. die gtau aku semalam.

sekarang ni aku asek search page fb sorang sorang, nak tengok status updates korang. adekah aku sorang je berbuat begitu? maka marilah, marilah kite update kat sini, let update panjang panjanggg. leh letak gamba korang kat opissss. ye dakk. aku juga nak tau perkembangan elina kat mmu tu. elok ke makan minum. ade budak cina ngorat tak. syakirin layan awak baik baik tak etc hehe.

harap harap korang ringan ringan kan la jari untuk post kat sini yeh. jiwa busy body ku ini meronta ronta untuk tau pekembangan korang hehe.

One Comment

Leave a Comment
  1. miah / Jun 10 2010 5:31 am

    aku tau ar aku stalker berjaya.hakhakhak

Leave a Reply

