Skip to content
10 June 2010 / nodee

semalam aku tak pi kerja sebab demam.


hai kawan kawan. aku baru pas lunch kat cafeteria luar dari klcc. makan ikan patin masak tempoyak ngan lauk lauk campur lain RM6.50 without air. ok la kot memandangkan nasi campur ayam + sayur kat klcc je dah dalam RM8.00 hokay. sekarang ni aku tengah taip blog ni dalam Word. sebab aku patut tengah wat project scope, so nak nampak macam tengah wat kerja kan, aku selit ah antara ayat ayat project scope hakhak bijak juge aku ni kadang kadang.

aku suka ah ada blog ni. sebab kan blog satu lagi tu kalau search full name aku boleh pulak tesenarai sekali blog tu. kang kalau boss atau colleagues rajin nak check nama aku kang kantoi la cerita cerita opis ku. cheh macam diorang rajin kan ntah ntah aku je perasan tapi tak ape, berhati hati sebelum kena.

pijah kau paling tua, aku paling muda. tak ada geng intern lain. sorang je kat floor ni. semua baik baik. semua speaking mcm leleh leleh. aku tesedak sedak gak kekadang. aku nak biasekan tak panggil diorang kak and tak bahasekan diri as ‘kite’ gile ngade ah nak kite kite. aku nak guna yu ai yu ai ah ngan ifran. baru lembut sikit lidah.

aku nak gile upload gambar pantry aku weh. sebab peti ais meriah hikhik. nanti ah tunggu update dari umah. btw aku dapat department Subsea Engineering. Subsea Eng ni adalah engineering bawah laut. mcm best kan bunyi. best tapi untuk orang tak berapa cerdik pasal engineering mcm aku ni belum best sgt ah hehe. tapi batak weh. tengok diorang punya instruments bawah laut semua. pastu bila baca analysis report sepatah haram tak faham. tapi kugagahi juga.

ok lama pulak menaip. kang habis kuota kat menaip je hakhak. atiqa, miah mulan horney dan elina, ai look fwd to reading your entries!

One Comment

Leave a Comment
  1. missfilzah / Jun 10 2010 7:32 am

    tak sabar nk tgk gmbr pantry ko.. aku punye..haih…mcm ape je…jom kite show pantry masing2 nk tak?? amek gmbar, pastu upload…hehe :D

Leave a Reply

