Skip to content
10 June 2010 / missfilzah

yuhuuuu….


morning sayangs..

hari ni smpai ofis awal sket..sume org pn x smpai lg..wah..pekerja cemerlang uolss…

yesterday was the most boring day ever..  fyi, kt ofis ni aku xde meja sndiri ke kerusi sendiri ke apatah lg PC sndiri…. so, kene je la merempat kt mane2..sape2 staf yg x dtg, aku dok la tmpat die…

so, smalam, semua org dtg, so mmg merempat..last2 dok celah2 antara staff..mati la dieorg annoyed ngn aku…tp ade aku kisah?? haha..

so, ble dah merempat mmg x de keje la kan… melainkan jd tukang faks…serius aku dah terer gle faks sekarang…tutup mata pn leh buat nye la…satu lg kemahiran aku ade la mesen fotostet.. ofis ni baru beli mesin fotostet baru..ala yg digital2 tu..yg touch2 screen tu…so, aku dgn slamber mak nenek nye explore mnde alah tu…tetibe2 kakak tu kate, “haaa…awk pndai guna..tolong copy kn akak ni siket…” pastu tersebar la ke’EXPERT’an aku dlm fotostet..hahaha

ape lg ek?..cukup la kot..org dah mula masuk ofis…

nways, rakan2, nk mntak tolong kt uolss, tolong kasi semangat kt sabirin ye..die sgt pressure sekarang ngn kerja die… die kena buat kerja yg spatotnye dpt gaji 30 riban sebulan (ok..exaggerate) … sian die..tolong ye..support die… n kite pn support la same2 sndiri… :)

lotsa love, mmuaahhh

7 Comments

Leave a Comment
  1. nodee / Jun 10 2010 5:21 am

    HAHAHAHH bongok la aku gelak sikit mase bace “aku dah terer gle faks” aku control gelak kat sini sbb bunyi aku napas ikut mulut (sesema) pun org sebelah leh dgr. sunyi sgtt. pasni kaw wat wat bimbo ah tak reti potostet nanti dorang buli kaw je keje dowhh

    • missfilzah / Jun 10 2010 7:22 am

      pejabat aku havoc woooo… mcm2 ada.. :p tp x tau cm ne nk buat bimbo la..sbb org mcm dah tau je..leh x aku cm konon2 mase potostet tu buat2 tgn tersepit ke..aku konyok2 kertas ke.. nnti msti dieorg dah serik nk soh aku potostet kn..

      • lipsmooth / Jun 11 2010 5:05 pm

        hahaha ngok laaa aku da imagine pija pura2 terpeleot tangan pastu sleeve baju da tersepit dalam mesen hahaha =)))

  2. faiz / Jun 11 2010 1:19 pm

    Nnt kan mst dorg setup meja kau kt ngn mesin faks ngn fotostat….hehehe :)

  3. faiz / Jun 11 2010 1:32 pm

    Skit ari lg kn mst dorg setup meja kau dkt ngn mesin fotostat ngn faks…hehehe :)

    • Anonymous / Jun 11 2010 2:31 pm

      aku mane ade meja weh..tp meja aku tumpang ni skrang mmg sbelah mesin fax weh.. :P

      • Anonymous / Jun 11 2010 2:32 pm

        eh..lupe nk log in plak..so ano kt atas tu eden la ye…si cantek manes missfilzah…

Leave a Reply

