Skip to content
14 June 2010 / nodee


TADI AKU KENTOTTTTTTT 2 KALI PULAKKK TUUUUU TAK DAPAT TAHANNNNNN. vaviii sangattt tawww kalau sekali takpe gak mesti die cam abaikan je sbb ingat bunyi cawan jatuh ke ape tapi ni ada kali keduaaa terusss disahkan aku kentut. dah la dan dan time aku kentot la opis ni nak sunyi kannnn. aku dari tadi ngadap pc tak tergamak pandang kiri kanan. MAK MALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! esok nak amek MC ah tanak datang keje.

Advertisements

5 Comments

Leave a Comment
  1. missfilzah / Jun 14 2010 4:17 pm

    hahaha..aku gelak dekah2 weh..seb bek la opis aku x sunyi pn… leh karok lg dlm opis…haha..bodo la..:p

  2. rchidzserena / Jun 14 2010 10:10 pm

    kwn kite tumpang balik awal..sempat masak bubur oat td yangg:)

  3. lipsmooth / Jun 15 2010 10:08 am

    bau telor akkk?

  4. nodee / Jun 15 2010 11:59 am

    HUAHAUHAUHA tak bau. agaknye aircon kuat sgt so partikel bau telor tak dpt merebak melalui udara dengan efisyen. pijah aku tatau pun sape ade sape takde mase tu sbb aku tak pandang langsung tempat lain wahahaha malu ah harap2 takde org dgr

    • missfilzah / Jun 15 2010 12:03 pm

      hhahaha… ko x pndg org..ko x tau org lain semua dok terget ko sorang je…dh jd center of attraction lg uolss…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: