Skip to content
20 June 2010 / rchidzserena

hye kawan2..bersama kakak lg di entry li…


hye kawan2..bersama kakak lg di entry lite2 jew neh!ni akak nk cerita pasal seorg staff kt tempat akak..beliau pompuan kelantan uolss..akak rse dia suka carut akak la uolss!yerla..mungkin die tak leh tgk akak lg cantik dr dia kan??biasalah..pompuan ni bru kawen uolsss..aritu akak tgk gambar kawen dia..laki die kendu uols…ada iras2 fauzi nawawi gitteww!leyh?..matilakau terancam*

anyway,akak nk cerita tuh..one day akak g kerja kan,akak pakai suar bundle akak jew..suar yg akak pakai time present FYP dolu2 tuh..miah mulan dan lain2 mesti taw suar warna putih coklat2 ittew..yg suar pompuan tuhla..dia carut akak die tanya knp akak pakai suar pompuan gittew..siap tanya cmne akak simpan xxxxx akak kasi x nmpk kembung cmtuh..pepe* x soalan dia?hanjing kan???pastu die ckp bg kt die je suar tuh..

and akak yg bagai di kejutkan oleh kuasa elektrik bervoltan 4000V terus tgk akak tuh atas bawah pastu berhenti kt peha dia,sambil akak melafazkan kata2 jujur:

“BOLEH KAK NAK BAGI,TP MASALAHNYA KAT PEHA AKAK TUH MUAT TAK???OPPPSSS!”

and lepas ckp mcm tuh akak terus gelak syaiton!..kan merasa sekali dgn akak!dia ingt akak ni sapa die nk carut2 sebegitu??carut lite2 okla lgik,tp kalau smpi nk smash akak melibatkan seluar akak semua,kau nk rse ker smash LIN DAN dr mak?AWAS!

Advertisements

4 Comments

Leave a Comment
  1. puterikatak00 / Jun 20 2010 10:39 pm

    mesti peha die besawwww >.<

    • rchidzserena / Jun 20 2010 10:53 pm

      hahahaaaaaaaaaaaaaaa

  2. missfilzah / Jun 21 2010 9:53 am

    soalan x boleh nk bongok sangat tau kakak tu…bodo tau…

  3. miah87 / Jun 22 2010 9:38 am

    ape ke jadahnye kakak tu tanya soklan mcm tu :-/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: