Skip to content
21 June 2010 / missfilzah

aku lambat


td dah siap2 nk pergi keja..dlm kol 8 pg..enjin tgh panas..dah siap2 letak handbag dlm keta, nk gi amek kunci nk bkak pagar..tetibe baru prasan yang kunci takde…mati la…rupe2nye mak n ayah aku dua2 bwk kunci…so, terpaksa la call ayah aku soh hntr kunci semula.. seb bek x jauh lg..ayah aku dah la keje jauh skarang ni….

mase ayah aku smpai umah dah kol 825 am..sah2 x sempat aku nk kejar punch card kol 830am kan..so, msj la sorang rakan intern ku utk mntak tlg punch kan…

smpai ofis dlm 840 am..
org gelak2 je tgk aku glabah..walhal sbenarnye xde ape..ade lg org lmbt dr aku…selagi x kol 9 tu kire ok lg la..:P
aku mcm biase la..gelabah tahap ayam kan…

Leave a Reply

