Skip to content
23 June 2010 / missfilzah

fafi vavi


korang!!! ape perasaan korang kalo:-

korang baru smpai..turun la kereta dgn muka ayu dan saksama nye…smbil senyum2 kt org lalu lalang…tetibe jaket korang terjatuh dr tangan?? ok..fine..amek je la kan..ape masalah nye kan???

ok..pastu korang pn berjalan semula..pastu, tetibe ape yg korang sedar kaki korang sebelah dah dlm longkang??????!!!!!

dgn ramai org sedang berkumpul2 kt parking area tu kan??

haaaaa????!!!!!!!!!!!!!!!

APE KORANG AKAN BUAT???

ini ape yg aku buat..

keluar dr longkang dgn sepantas yg mungkin.. dan tanpe memandang ke arah org lain…teros lari masuk bangunan!! pastu tetibe aku sedar, org dlm bangunan tu pn senyum sinis kt aku..

FAFI!!! VAVI!!!

Advertisements

5 Comments

Leave a Comment
  1. lipsmooth / Jun 23 2010 11:17 am

    pijaaaaaaaaaaaaaa hahahahahah aku gelak cam org gila kat opis ni hahahahahahahahahahahhahahahahahahaha

    • pijah yg malas nk log in / Jun 23 2010 11:23 am

      siut je gelak kan aku!!!!!! kalo ko ape ko buat??

      • lipsmooth / Jun 23 2010 11:41 am

        aku buat2 jatuh henfon ke purse ke subang ke dalam longkanggg hakhakhak

        • rchidzserena / Jun 23 2010 1:32 pm

          tahniah nok!!*gelak sorg2 kt opis neh*

        • missfilzah / Jun 24 2010 8:41 am

          henfon???? tidak!!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: