Skip to content
11 August 2010 / nodee

hai pijah dan kawan kawan lain.


selamat berpuasaaaa semuaaa. aku bukak puasa most probably dalam train je hehe. office hour sini 8.00 to 4.15, rehat 15 menet saje. tapi since aku masuk 7.45 pagi tadi boleh tak aku balik pukul 4?hehehehe. pijah cun gak kalau dapat berbuka kat Melaka. seoul garden ke ape kan. boleh mintak tlg elle reserve tempat. hari merdeka apamacam? horney cuti 3 hari weyy untuk merdeka. hari merdeka jatuh hari Selasa. apa kata kita beramai ramai mintak cuti dari sekarang untuk Isnin 30 Ogos? voleyh cuti panjang sikit noks. kalau confirm, boleh ai start hunting for cheap rooms :D

6 Comments

Leave a Comment
  1. .filzah. / Aug 11 2010 9:26 am

    setuju!!!!! jom jom!!! seronoknye bukak puasa kt seoul garden..shit aku dah lapar..eh bulan puasa mane leh mncarut..hehehe

    jom jom

  2. miah / Aug 11 2010 1:50 pm

    kalau aku x tido bole tak? :-s
    nak jgk bukak puasa sama2.seoul garden kat melaka je yg murah

  3. faiz7900 / Aug 11 2010 7:18 pm

    nk simpan cuti tuk raye gak.. :)

  4. missfilzah / Aug 12 2010 9:15 am

    ok senang cm ni..x yah la smbung smpai isnin tu kot..tp sabtu ahad mmg confirm!!! tido semalaman kt melaka… jom jom!!!!

  5. Eleen / Aug 12 2010 4:20 pm

    dtg la wei buka puasa rindu seoul garden sgtttttt

  6. lipsmooth / Aug 13 2010 1:38 pm

    oiiii nody cmana kaw tau aku cuti 3 hari merdeka oiiii?? Ehh kat FB aritu ek ku cite

    Oii kawan2 lik aa mlaka sabtu petang or ahad keeee aku still keje half day maa sabtu tuu ;((

Leave a Reply

