Skip to content
9 September 2010 / miah

Selamat Hari Raya :D


Aku da selamat sampai kampung semalam lepas duk je dalam kete selama 13 jam ye rakan2 =.=.Kiteorg (aku dan siblngs) konvoi 2 kete dari melaka balik kelantan.Gerak dari pukul 9 pagi.Pukul 10 malam baru sampai.Cramp bontot kat situ jgk.Hahahaha.

Di sini aku nak mintak maap kat rakan2 kalau ada buat salah silap sepanjang kita kenal.Kalau aku ada tak bayar hutang ke apa,korang marah aku ke,cakap la ye.Aku ni selalu lupa.Aku cuti sampai raya ke-4 je.Ari selasa da start keje.Nak buat macam mana,tak keje maka takde gaji :(

Kalau ada gambar2 menarik aku akan hapload :D.Oh ya!Menu untuk raya pertama adalah lemang,rendang,lodeh dan sambal udang dimasak khas oleh kakak aku untuk laki dia sebab kat kelantan kiteorang tak makan rendang.Hehehe.Raya kedua makan laksam.Raya ketiga makan nasi dagang terengganu.Sedap kan?Jemputla datang rumah nak makan ni semua :D

Selamat Hari Raya.Bawak kete hati-hati mana yang balik kampung hari ni ;)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: